fredag 20. desember 2013

Silly questions



9 kommentarer:

  1. Yeah right.... :)

    Sjokolade er alltid like godt!

    Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  2. Carry on
    be happy
    eat chocolate !

    Enjoy :))))

    SvarSlett
  3. Ja hva er det med sjokolade som man ALDRI blir lei av eller får nok av.... Og det er like godt i alle mulige varianter...

    SvarSlett
  4. Det er bare å hive innpå med sjokolade. Og denne er en av favorittene, faktisk. Særlig den med appelsin eller ingefær, mmmm
    I dag hilste jeg på svigerinnen din. Hun var innom butikken. Koselig, da.
    Fin helg til deg Elisabeth . Klem

    SvarSlett
  5. Yezzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz!!!
    Ut i boksen NU!!
    Mormorklem :)

    SvarSlett
  6. Skjokolade er godt. Ønsker deg ei god jul.
    Klem

    SvarSlett
  7. Åh ja, det er så sandt :-) Jeg elsker mørk chokolade, og det siges jo at være sundt!

    SvarSlett
  8. Mhhh... et stykke det må
    Klem Viola

    SvarSlett
  9. Jeg eeeeelsker sjokolade=) Og heldigvis kan man spise mye av det i jula. Jeg ønsker dere ei fin jul, Elisabeth=) Håper dere får den jula dere vil ha=) Kos dere=) Jeg setter veldig stor pris på å lese bloggen din, og på alle hyggelige kommetarer inne hos meg=) Juleklem fra Vibeke

    SvarSlett