onsdag 24. april 2013

Hur i hundan?

Her er Anton. Min venninnes nye valp.  Nydelige lille Anton. En sjokoladebrun, sjarmerende Staffordshire bull terrier. Er´n ikke fin?

Her om dagen var jeg så heldig å få besøk av den lille, energiske tassen.  Han svinset og svanset snusende omkring. Og gnagde på alt han fant av interesse, med de små skarpe valpetennene sine.  Spesielt lammeskinnet av villsau inni vinterhagen, falt i smak.

Blandt kjennere regnes denne rasen som en lojal, hengiven og omgjengelig familiehund. Han tegner godt i så måte denne sosiale karen.
Kom snart innom igjen, Anton.  Da skal jeg ha et tørket griseøre på lur, så får lammeskinnet ligge i fred. Ok?



12 kommentarer:

  1. Så søt. Nydelig farge også.

    Ha en flott dag!!

    SvarSlett
  2. Så fin og søt Anton-gutte-bassen.

    SvarSlett
  3. Han er flott, det er lurt å ha noen griseører på lur, tenker jeg.
    Mormorklem :)

    SvarSlett
  4. Hvor er han dejlig og sikke en smuk farve, Anton har! Jeg kan slet ikke stå for dyrebørn. Ha' en fin-fin aften, Elisabeth!
    (Jeg anbefaler varm restaurant Firefly, når du kommer til København igen.)

    SvarSlett
  5. Håper skinnet greide seg?
    Alle hunder er skjønne som valper, han er intet untakåpe.

    Håper du fikset iPhonen din nå....ergelig

    SvarSlett
  6. Glad you managed to rescue your "lammeskinn"!!!

    SvarSlett
  7. Åhhhh, for en utrolig søt kar=) Heldige han som kan komme for et griseøre! Det er favoritten til den late hunden vår!!! Nemi er mest opptatt av å sove på sine eldre dager=) Håper du har det fint=) Vibeke

    SvarSlett
  8. Heisann!
    Bare helt sjarmerende ;:OD)

    SvarSlett
  9. Hadde selv besøk av hund i dag, men tenkte ikke på å ta bilde... Det var en gordonsetter. Veldig fin. Lot skinnet være i fred;) Voksen må vite!

    SvarSlett
  10. Skjekk det blikket da! ingen kan vel motstå noe sånn :-)

    SvarSlett
  11. Kjempesøt! Her hos oss har også saueskinn vært svært populært hos Bamse, som snart blir ett år, gitt. Vi har heldigvis klart å holde ham fra å tygge på det, ellers er jeg redd det ikke hadde vært noe igjen av det nå... Og griseøre er snaddermat, ja! :)

    SvarSlett
  12. He-he såklart Anton og jeg kommer tilbake, digger vinterhagen din E og det gjorde jo lille Anton og :-)

    SvarSlett