søndag 30. september 2012

Oss to i Oslo



Fireogtyve timer i tigerstaden. Siste helga i september. Høstpyntet for anledningen.






Rusle på gamle trakter. Snuse inn klar, kjølig høstluft. Snuse opp ny inspirasjon på Hay, fårikålfestival i Spikersuppa og kaffeavtale på Åpent bakeri på Damplassen.






Restaurantbesøk med jentene. Klemme litt på dem og sjekke ut om studielivet er ok.







Fireogtyvetimer Oslopuls er fine greier. Akkurat lenge nok, til at det kjens godt å lande her hjemme i småbyen igjen.

12 kommentarer:

  1. Høres superkoselig ut=) Tror dere kan kunsten å få det beste ut av tiden=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Dette var nydelige bilder fra Slottsparken !

    Åpent Barkeri på Damplass......ikke langt fra gymnaset jeg gikk på i sin tid, Berg, og ikke langt fra mitt barndomshjem, moro :)

    Koselig helg med familie, og en liten smak av tigerstaden, super kombinasjon høres dette ut som.

    God start på ny uke og ny måned.

    Ciao

    SvarSlett
  3. Det lyder vel nok dejligt med 24 timer i Oslo! Meget smukke billeder af byen klædt i høstfarver.
    Ønsker dig en god mandag, kære du.

    SvarSlett
  4. Flotte høstbilder! Mulig 24 timer holder, sånne små drypp. Etter at jeg flytta ut av byen så er jeg faktisk ikke mange timene av gangen der selv, og slettes ikke for ofte heller.

    SvarSlett
  5. (ler)... som om jeg skulle skrevet det selv, elsker Oslo - i små doser.
    Rusle og tusle rundt, nyte små kafebesøk og shopping - for så å skynde meg tlibake til min egen by.
    Ha en superfin dag
    Bente

    SvarSlett
  6. Beautiful pictures! One day in Oslo or any big city is enough!!!
    I'm so glad that I live in a quiet village! A day in Newcastle is enough for me!

    SvarSlett
  7. Min tur til helgen, men jeg må nok reise alene. Deilig at det finnes mennesker å møte der inne :-)
    Gleder meg :-)

    SvarSlett
  8. Ser man det... :D Takk for oppfrisking av minner Elisabeth.
    Ha en flott helg. ;)

    SvarSlett
  9. Heisann Elisabeth
    Det er skikkelig koselig med slike turer.. jeg vil snart til Oslo igjen,på. Dagstur.......
    Nå drar sønnen snart tilbake til skolen, denne uka som kommer, jeg gruer meg. Da kommer han ikke hjem gjen før til jul.
    Det blir Strikkecafe hos oss nå til onsdag, en 10, så kanskje du skal ta med deg teppet ditt og ta en tur??
    Litt skrive,eig h, låner Ipaden til Sophia......ho ho
    Fortatt g elg.....God Helg!

    SvarSlett
  10. Nydelige Oslo bilder! Jeg liker den byen - å du er så flink til å fotografere den! ; )

    SvarSlett
  11. en fin by og besøke, og ja, etter å ha vært der er det også godt og komme hjem ;)

    SvarSlett