mandag 19. mars 2012

Brille

Mandagen ligger solfylt og ny i mine trakter. Jeg har en rolig morgenstart etter jobbehelg.






Utenfor vinduet mitt er snekkere i gang med å rigge opp stillas. Vestveggen skal isoleres og få ny kledning.
Jess! Første steg i gang denne våren, for å realisere ny terrasse/vinterhage mot vest. Det blir en spennende tid framover.


Mine mandagsplaner er sammen med mor. Bytur venter, med blandt annet utvelgelse av nye briller til henne og kafe'besøk.
Må mandagen din bringe deg vårsol og kanskje glimt av denne sorten? Bildene tok jeg i atriet på jobben min i går.



8 kommentarer:

  1. Fine forårsbebudere. Jeg håber du får en fin dag sammen med din mor. Nyd den! :)

    SvarSlett
  2. Så deilig å se blomstrende krokuser ! Ett fint vårtegn. Deilig med en rolig morgen. Trodde jeg hadde det igår, jeg...til maler'n ringte rett før ni, og lurte på om ikke jeg kom til Villa'n snart...haha..

    Lykke til med å finne briller idag, til din kjære mor. Håper dere har ett hyggelig kafe besøk :)
    Og solen fortsetter å skinne og varme dere.

    Varmen som var her forrige uke, varte kun 3 dager, så kjøligere...ja, vel +15 til 17 grader på dagen, så skal vel ikke klage .. hahha...

    God ny uke, ønskes deg :) klem fra meg

    SvarSlett
  3. Nydlig vårig mandag her også sjøl om det er litt kaldt enda. Fant faktisk en krokus i blomsterbedet i går eg og....Ha ein fin fin mandag du og mor - klem

    SvarSlett
  4. Nydelige vår blommer! Fint fotografert er det å, Elisabeth!

    Jeg har vært i parken å sett de første Magnolia trær i blomst! Det er sen blomstring i år, har vært en kald vår!

    Håper du har en fin dag sammen med din mor ; )
    Klem til deg

    SvarSlett
  5. Så nydelige bilder.... behandler du dem før de legges ut? Jeg lastet ned gratisprøve av PhotoShop Elements i går, men synes det ser vanskelig ut. Jeg har en liten Eee pc og alt blir så smått med alle verktøyknappene på den lille skjermen. Men øvelse gjør jo mester for det meste.

    SvarSlett
  6. Wow, så herlig å se vårblomster! Akkurat på denne tiden av året er det nok store kontraster i vårt langstrakte land, her i nord er det ikke i nærheten av å komme noe opp av jorda ennå. Men sola varmer, det drypper fra takene og småfuglene er i full gang med vårkonserten. Så sjura fly med en kvist her om dagen. Herlig tid!

    Kos deg med resten av uka også.
    LK

    SvarSlett
  7. Sikke nogle dejlige krokus! Jeg håber, du har haft en hyggelig bytur sammen med din mor. Og det lyder dejligt med jeres nye terrasse/vinterhave mod vest.

    SvarSlett
  8. Krokusen har kommet!!!
    Vår!!!
    Lykke til med brillejakt og kafébesøk.
    Nydelig kveld til dere.

    SvarSlett