tirsdag 28. juni 2011

Namaste

Begrepet Namaste kommer i følge Wikipedia fra sanskrit, det gamle Indias språk og betyr omtrent "jeg bøyer meg for deg".
På yogakurset jeg var i helga startet vi hver yogatime med denne måten å hilse på hverandre.



Det har vært en helg fylt med sekvenser av ulik type yoga; godmorgen-yoga, power-yoga, yin-yoga, partner-yoga og sovgodt-yoga.








fjellturer i vakker natur









nydelig mat


magiske øyeblikk



og samvær med hyggelige mennesker.




Dette frister å gjøre flere ganger, en herlig kombinasjon mellom yoga og naturopplevelser.

4 kommentarer:

  1. Sikke nogle dejlige billeder du viser her, og det lyder helt fantastisk - en skøn kombination af yoga og naturoplevelser! Er det dig på det øverste billede?

    SvarSlett
  2. Ja, det er meg på øverste og nederste bilde, samt det ved den store steinen.

    SvarSlett
  3. Ser ut som en kjekk yoga weekend. Hadde jeg hatt anledning skulle jeg definitivt deltatt på en sånn tur. Fikk forresten gjort litt yoga på teppet i hagen i går, det var en fin opplevelse som skal gjentas ved anledning.

    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Dette var morsomt å lese om, fine bilder du har tatt også - høres da helt deilig ut !
    Du lever nok en stund på en slik "yoga-innsprøyting" du her har fått ;)

    Ciao

    SvarSlett