tirsdag 17. september 2013

Moddi



Jeg har alltid hatt en hang til musikk med en bittersøt sound.

Når jeg hørte Moddi´s stemme første gang ble jeg fengsla. Eller Pål Moddi Knutsen som han egentlig heter. Det var under Spellemannsprisutdelingen 2012. Der sto han barbeint, med gitaren og bustesveis, sammen med Kringkastingsorkesteret og sang "House by the sea". Teksten og den følsomme stemmen gikk rett i hjertet mitt.

Siden har jeg pløya det som er av musikk fra dette musikalske talentet fra Senja, via Spotify og You Tube. Det er ikke lite seksogtyveåringen har rukket allerede. Sjekk her.

I oktober kommer han med enda ei CD. Jeg kjenner at jeg er bittelitt forelsket :)




10 kommentarer:

  1. Det er jeg enig i=) Utrolig sart og fin stemme, og en vakker sang=) Gjør du noe spennende for tiden? Håper du har det bra=) Vibeke

    SvarSlett
  2. Tusen takk kjære Elisabeth for storfin sang.
    Hjertelige hilsen sender deg Viola.
    PS: Jeg var sykkeltur i dag. Ha det riktig fin.

    SvarSlett
  3. Dette. må jeg høre når jeg kommer hjem og har bedre nett....

    SvarSlett
  4. Nyyydelig! Moddi er bare herlig:)

    SvarSlett
  5. Jeg liker også stemmen hans ; )

    Nå er det bare tre dager! Lørdag er dere i Kina! : ))) Fikk du den siste meldinga mi om ´arrival card`?
    Her er det fortsatt varmt, rundt 35, så pakk lett.

    Klem til dere begge

    SvarSlett
  6. Helt enig med deg i det, ja! Han synger nydelig :)

    SvarSlett
  7. Enig! noe særegent som det ikke finnes hundra av på dusinet, og slikt liker vi :-)

    SvarSlett
  8. Hvor er det smukt! Jeg er helt enig, han er dejlig at lytte til - og et helt nyt navn for mig. Ønsker dig en fin dag, kære du, og hils O.!

    SvarSlett
  9. Min favoritt også!Helt spesiell stemme og utrykk..fantastisk!Klem fra Else Britt

    SvarSlett
  10. Ja han har en flott og spesiell stemme og ikke minst fine låter.

    Klem fra Marit.

    SvarSlett