fredag 22. juli 2011

Klar - ferdig - ferie!!!

Yess!

Der er ferien skutt i gang. Jeg er SÅ klar. Ferieklar. 3,5 blanke uker framover. Noen planer er lagt, mens andre deler av ukene er helt uten planer. Det passer meg fint.

Den siste tiden har vært hektisk, både sosialt sett og jobbmessig. Slik er det i sommerukene. Vi er færre folk på jobb og det er dermed større trøkk på oss som er igjen.

De første to dagene skal brukes til å lande her hjemme. Det trenger jeg.
Tid til blandt annet å snuse inn duften av disse.

5 kommentarer:

  1. Grattis til deg også!!! Min har èn arbeidsdag igjen(i dag, siden det er fredag, men jeg har ikke lagt meg enda)Men det skal bli herliiiig!!!!

    SvarSlett
  2. Gled deg, nyt dem og ta godt vare på de 3,5 ukene. De har en tendens til å forsvinne som dugg for solen.

    SvarSlett
  3. Herlig !!!

    Nyyyt og kos deg - god ferie ;))

    Men, først, GOD HELG

    SvarSlett
  4. Rigtig god ferie, Elisabeth - jeg glæder mig meget til at møde dig!

    SvarSlett
  5. Først et forsinket tillykke med fødselsdagen :-)
    Og herlige billeder fra Prekestolen, du er modig at du var helt ude ved kanten og fotografere, det var jeg ikke.

    God ferie til dig, jeg håber på sol og varme, som så smitter af på Danmark :-)

    SvarSlett