torsdag 7. august 2014

Tørr

Sommeren 2014 har vært tørr. Og det har jeg også. Bloggtørr.

Julidagene har vært fylt av jobb på dagtid, og utflukter i nærområdet på ettermiddag og kveld. Vi bor jo midt i ferieparadiset. Bildene under taler vel for det?


Fint med gjestfrie venner som har båt. Bare 15 minutters båttur etter jobb, befinner vi oss i dette vakre området.  Middagen ble tilberedt på varmt svaberg i kveldsola. Blikkstille hav.

Bading, bading, og bading igjen. Det er mange somre siden jeg har svømt så mye som i år. Så helt tørr har jeg vel ikke vært. He he..

Kan jo ikke sove bort sånne sommernetter?


15 kommentarer:

  1. Du ska' ikkje ....
    Mye sant i det, for hvem vet hvor mange slike man får?
    Vakkert og vakkert.
    Om det er bloggtørke behøver man da slett ikke være tørr :)
    Mormorklem :)

    SvarSlett
  2. Åhhh, såååå stemningsfylt dette innlegget er, med de flotteste sommerbilder !!

    Ja, tørt var det i hagen min her på Tjøme....ooopss.....så det var bare å ta fatt på å luke unna halv meter høye buroter som hadde tatt over plenen, før gress dottene som var igjen kunne klippes.....må gjøre det litt fint før mamma kommer idag, og mannen først til uken....

    Nyt de fine sommer kvelder, satt ute i hele går kveld - alene, med strikke tøy og nytt KK = lykke :)

    SvarSlett
  3. Så fine stemningsbilder...herlig sommer! :-)

    SvarSlett
  4. Så smukke billeder, Elisabeth - den norske kystlinie er helt fantastisk. Ja, sikke en sommer vi har haft!

    SvarSlett
  5. Nydeleg!
    Og det er lov å ha litt bloggtørke :-)
    ca.20 grader i kveld og inderleg klamt..

    SvarSlett
  6. Ja, for en tørr sommer vi har hatt! Nydelige bilder av kysten. Du bor midt i smørøyet :-)

    SvarSlett
  7. Ja du bor virkelig i paradis ser det ut som. Du har svaberg, jeg har lange flotte sandstrender. Egentlig skulle vi ikke ha sovet i det hele tatt på sommrer som denne..

    SvarSlett
  8. Hei! Bildene dine er sommer. Skulle gjerne ha svømt og svømt. God sommerkveld! Anne

    SvarSlett
  9. Hei Elisabeth!
    Ja, vi har hatt en herlig sommer. Nydelig på sjøen. Skulle gjerne ha bada enda mer, badeløve som jeg er...
    Sommeren har gått med til giftemål for yngstemann, ferietur til Spania tile en venn for å kjøle oss ned,
    ellers har dagene bare gått. De siste dagene har jeg forberedt nye leietakere i barndomshjemmet mitt. Se ethusenhistorie.blogspot.com. Det er en liten jobb det også.
    Så får vi se hva det mirmed hovedjobben. Jeg er tatt ut i streik fra onsdag. Håper KS tar til fornuft ganske snart.
    Med litt mer nedbør, våkner kanskje haven til liv igjen også, men først skal vi på Øyafestival, og så skal jeg på barndomsvenninnetreff. Hyggelig å gjenoppta kontakten.
    Har vært dårlig til å kommentere i sommer. Lista er lang over hvem som skal få litt oppmerksomhet når høstkveldene kommer. Ha god ukeslutt ;:OD)

    SvarSlett
  10. Nydelige bilder! Det enkle og nære er ofte det beste, sier jeg... Jeg har vært i Thailand i sommer, 2 uker i familiære ærender, men det aller beste var nok å komme hjem til ren luft og god plass!

    SvarSlett
  11. Når dere har det så vakkert rundt dere, trenger dere ikke reise bort! Vel - litt avveksling smaker alltid, men dette var virkelig vakre omgivelser!
    En god helg ønskes av Tove

    SvarSlett
  12. Fine bilder, Elisabeth.
    Sommerferie kan også være at man er hjemme og nyter nærområdet sitt. Og med gode venner med båt, eller hytte, for den sags skyld, så kommer man seg også litt vekk.
    Etter noen somre uten ferieturer, var det godt å reise til utlandet igjen. Bare synd at Sophia var syk omtrent helemturen. Nei, ikke forkjøla som dere var, hun fikk solstikk!!!!
    Nå flytter hun til uken, for å gå på skole, så denne siste ferieuka mi, blir til å forberede flytting. Og så får jeg vasket, ryddet og røsket litt opp her hjemme.
    Ha en riktig god elg.
    Ps: har datteren begynt på genseren sin, da?

    SvarSlett
  13. Nydelige sommerbilder! Ha en flott kveld, her venter vi på stormen!

    SvarSlett
  14. Ja herlig er sommeren i år - så fantastiske bilder du viser Elisabeth - ha fortsatt vakker sommerdager og kos dere - jeg er ikke mye med blogg nå - slappe av i naturen og solen - så fint.
    Hilsen veldig hjertelig til dere. Viola

    SvarSlett
  15. Skjønner godt at du er bloggtørr! Det har jeg også vært.. tror det har noe med det fine været å gjøre. Høres ut som dere koser dere=) Vibeke

    SvarSlett