fredag 6. mars 2015

Oransje



Frifredagen min er oransje.

Spisebordet i stua er fylt av et fyrverkeri av en tulipanbukett. Fått av ei god venninne. For en energi det gir! Både fargen på tulipanene, og vårsola som skinner inn gjennom vinduene.

Jeg får lyst til å gå i gang med våronna i Miacasahagen og klippe ned vissent vas. Jeg får lyst til å vaske vinduer. For guuuuud, så møkkete de er.

Tror jeg skal fylle bøtta med såpe og vann, og gå i gang. Promte. Før energien daler, og jeg synker hen i godstolen til strikking, kaffe og blogglesing.

Håper din fredag gir deg det du trenger. God helg!

9 kommentarer:

  1. Så skøn en buket! Åh ja - den slags gør godt nu, mens vi venter på foråret. God arbejdslyst med vinduerne. Jeg vil følge dit eksempel :-)
    Vi har lige været i et plantecenter og nydt de mange blomster.
    Rigtig god weekend til jer!

    SvarSlett
  2. Heisann.... utrolig skjønn tulipanbukett, og det har så rett, så rett ang. hva skjønnhet er. Det kommer an på øynene som ser, men her har vi sett det samme....
    Go´hælj til deg også fra en som lar vindusglassa være som dem er, nesten ikke til å se gjennom!
    Får håpe dagene framover vil gi mer energi.

    SvarSlett
  3. Har du sol????? Vil jeg ha også.
    Men den kommer vel, med tiden.
    Nydelig farge på blomstene.
    Klem :)

    SvarSlett
  4. Flott blomsterbukett! Send litt energi hit også i samme slengen ;)

    God helg!

    SvarSlett
  5. Så fint!
    Vonar du beholdt energien ei stund?
    Har du litt til overs? Ja, eg tek gjerne imot ;-)

    God helg!!

    SvarSlett
  6. Hørtes ut som du var, skriver var siden det er stund siden innlegget, full av energi Elisabeth. Så herlig!!!! Og for en bukett. Jeg er også superglad. Prøvene jeg tok er fine og kreften har ikke spredd seg ser det ut som. Yess!!!!!! Goood helg.

    SvarSlett
  7. En herlig bukett, Elisabeth!! Jeg velger som regel de orange tulipanene, men nå har jeg en herlig lilla bukett stående.
    Ang spørsmålet ditt om Elvebredden cafe, så ligger den i underetg på Neptungården. Du vet, like bak der Husfliden lå før. Anbefaler et besøk der. Kjempekoselig plass, og veldig populær, så vær tidlig ute.
    Ps : strikkecafe onsdag til uken......
    God helg. Jobber gjør jeg også. Klem

    SvarSlett
  8. Oransje - for en farge! I fargepsykologien sier vi at det er livsgledens farge, nesten som et antidepressiva. Jeg har fått oransje roser i dag, på bryllupsdagen. Hilsen Tove

    SvarSlett
  9. Denne skulle vært på Moseplassen, vet du :)
    Klem :)

    SvarSlett