fredag 16. desember 2011

Julekonsert

Det fins et utrolig stort utvalg av kirke-/julekonserter i førjulstida. Jeg har valgt meg ut to.
Onsdag kveld var vi i Fagerborg kirke i Oslo for å høre HIM, der også Trine Rein var gjesteartist. En musikalsk flott opplevelse.

I kveld skal jeg og en tidligerer kollega på en annen konsert. For å høre han her:





Og henne her:





Snodig combo i grunn, disse to artistene. Sammen.
Gleder meg til å sitte der i kirkerommet - i barndomsbyen min, og la musikken og ordene fylle meg.

Har du fått med deg noen julekonserter i år?

6 kommentarer:

  1. Hvor lyder det dejligt, at I skal til koncert igen i aften! Og koncert i et kirkerum er en helt særlig oplevelse, og så endda i din barndomsby. Jeg må undersøge, om der er nogen koncerter her, hvor vi bor. Vi har både Frederiksværk Kirke og Melby Kirke tæt på.
    Hav en dejlig aften, Elisabeth!

    SvarSlett
  2. Nei her blir det nok å nøye seg med julemusikk på CD - har ikkje fått det til å klaffe med konsert i år - litt pga behandlinga og litt pga andre syssler. Men kosar meg med musikk på full guffe når eg har huset for meg sjølv. God helg og fornøyelse til deg og klem

    SvarSlett
  3. Jeg var på kirkekonsert med Sølvguttene og det var en flott start på adventstiden.....håper konserten blir god i kveld og en fin helg ønskes deg og dine.

    SvarSlett
  4. Vi snakket akkurat om det...er alt for dårlige til å få med oss julekonsertene i år!

    Håper konserten var en fin opplevelse! God helg til deg og din kjære

    SvarSlett
  5. Nei, dessverre ikke noen julekonstert på meg i år, derimot 3 teater forestillinger og alle i samme uken, så det teller vel litt? Hehe

    Men, neste jul, ja, da har jeg lyst til å få med meg en julekonstert, liker nok også best når det synges og spilles klassiske julesanger.

    koooooos deg, og GOD HELG :)

    SvarSlett
  6. Hadde du det hyggelig? Håper det.
    Musikk er sjelebalsam og det trenger vi.
    Ha en deilig lørdag :-)

    SvarSlett